Asiakaspalautteet
Voit antaa palautetta asiakaspalvelustamme HSL:n tai Fölin asiakaspalautejärjestelmän kautta.

HSL-alueen palautteet:
Linkki HSL:n asiakaspalautejärjestelmään
Turun seudun palautteet:
Linkki Fölin asiakaspalautejärjestelmään
Ilmoitamme palautteen vastaanottamisesta kahden arkipäivän sisällä.
Annamme lopullisen selvityksen palautteisiin 14 vuorokauden sisällä, ellei tilaajaorganisaation kanssa ole toisin sovittu.
Käsittelemme mahdolliset korvausvaatimukset aina tapauskohtaisesti, ja välittömien vahinkojen korvauksista sovimme erikseen asiakkaan kanssa. Hyödynnämme palautteita sekä tilaajaorganisaation teettämiä asiakastyytyväisyystutkimuksia toimintamme kehittämisessä.
Nobinassa toimii työntekijöistä muodostuvia kehitysryhmiä, jotka kehittävät omaa työtään myös asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.