Asiakaspalautteet

Voit antaa palautetta asiakaspalvelustamme pääkaupunkiseudulla HSL:n asiakaspalautejärjestelmän kautta.

Linkki HSL:n asiakaspalautejärjestelmään 

 

Ilmoitamme palautteen vastaanottamisesta kahden arkipäivän sisällä.

Annamme lopullisen selvityksen palautteisiin 14 vuorokauden sisällä, ellei tilaajaorganisaation kanssa ole toisin sovittu.

Käsittelemme mahdolliset korvausvaatimukset aina tapauskohtaisesti, ja välittömien vahinkojen korvauksista sovimme erikseen asiakkaan kanssa. Hyödynnämme palautteita sekä tilaajaorganisaation teettämiä asiakastyytyväisyystutkimuksia toimintamme kehittämisessä.

Nobinassa toimii työntekijöistä muodostuvia kehitysryhmiä, jotka kehittävät omaa työtään myös asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.

Copyright Nobina 2021